Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

24 juni 2014

Öppna trädgårdar - tusen trädgårdar på söndag, den 29 juni 2014

På söndag är det TUSEN TRÄDGÅRDAR, när trädgårds-sverige öppnar många trädgårdar för besökare. Jag håller just nu på och bestämmer mig för vad jag ska besöka. Jag tror att jag vill göra ett återbesök i Tungelsta hos Petra.  Hon och hennes Sven har skapat en fantastisk miljö, där hus och trädgård och landskap smälter ihop på ett vackert sätt.

Välj vilken trädgård du vill besöka på TUSEN TRÄDGÅRDAR länk här!


Blog Widget by LinkWithin

Inga kommentarer: