Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

20 april 2014

Sofiero slott öppnar nu! Programmet klart för hela året 2014.

De här bilderna fotade jag för 4 år sedan i september månad på Sofiero. Några nytagna bilder har jag tyvärr inte eftersom jag inte besökt Sofiero sedan dess, tyvärr. Sofiero är självklart en av mina absoluta favoriter bland öppna besöksträdgårdar i Sverige. De öppnar nu, och därför lägger jag ut programmet för 2014 här nedan. Om du vill få ännu bättre överblick på programmet månad för månad, gå in på deras hemsida här!
Kanske ses vi någon trädgård senare i år, vem vet!?
Ha en härlig vår och sommar 2014
/Ann

resor med trädgårdstema - information på hemsidan här!
och...
Platser kvar på 3-dagars-resan i sommar, till Hälsingegårdar, trädgårdar i Dalarna, och till rosdagarna på Wij trädgårdar. 11-13 juli 2014. Info här!

Blog Widget by LinkWithin

Inga kommentarer: