Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

27 mars 2012

Fribiljetter till Nordiska trädgårdar lottas ut här och bloggträff på mässan !!

    Årets tema: Oväntade kombinationer och inspirerande kollisioner!


Bara ett par veckor kvar till Nordens största trädgårdsmässa Nordiska trädgårdar på Stockholmsmässan i Älvsjö, 12-15 april 2012.  För den som vill gå gratis har jag 10 fribiljetter som jag lottar ut. En per person.


Gör så här:
Mejla mig på tradgardsturisten@gmail.com, och säg ditt namn, och om du följer min blogg eller får mina nyhetsbrev på hemsidan (då får du förtur)


och...


På fredagen den 13 april kl. 14 har vi en bloggträff för dem som vill komma förbi på mässan, vi är i sal K13 på Nordiska trädgårdar (konferensrum 13). Jag och initiativtagaren till träffen Eva Robild som har bloggen Med fingrarna i jorden kommer att vara där. Kanske kommer andra bloggare förbi också. 
Det är ett tillfälle för oss som vill att träffas ansikte mot ansikte som annars bara "ses på bloggen". Kom gärna förbi en sväng och heja...






Nyfiken på att läsa om utflykter och resor till trädgårdar i Sverige, England och Italien? Klicka här så kommer du till min hemsida Trädgårdsturisten.se.

Inga kommentarer: