Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

23 augusti 2010

Min trädgård just nu.

Krassen är perfekt just nu av någon anledning. Sådde den mörka röda sorten.

Födelsedagsstol, från Uganda. Ser framför mig hur murgröna och luktärter tar över stolen och gör om den till natur. Om 6 år....

Vår samling sten från hela världen och några krukor, sensommar. Hortensia, helichrysum, hänglobelia, suckulenter.

Blommorna från festen, som stod i oasis har jag samlat upp i en zinklåda. Mina älsklingsfärger för växter: Lime, violett, rosa och vitt. Den blåa och vita astern, mot kärleksört, och mörkrosa ros och limefärgade astrar.



Blog Widget by LinkWithin

1 kommentar:

The Intercontinental Gardener sa...

Jag gillar också din krasse, den vemodigaste av alla blommor... missade att så den och det tar emot att gå och köpa plantor. Men jag kanske gör det ändå, bara för att få njuta av dem.