Engelska trädgårdar. Svenska trädgårdar. Italienska trädgårdar. Franska trädgårdar. Min egen trädgård. Design-formgivning - Landskapsarkitektur. Trädgårdsnyheter.
Samtliga foton: Copyright ©Ann Larås (alias Trädgårdsturisten). In English: Please do not copy, reproduce, or otherwise use photographs without permission. Välkommen hit/Ann!!

28 maj 2010

Rom ar underbart

Amici! Har ni tankt pa det att staden ROMA baklanges ar: AMOR som i karlek.
Jag ar haer just nu, bade semester och lite jobb. Staden ar full av folk och trots att det regnar idag, sa trivs jag. Promenerar mellan de olika sma torgen och bokar upp mig pa olika evenemang och utstallningar. Nasta vecka hoppas jag komma in i Palazzo Farnesse, som ar den franska "ambassaden", tror jag. Dar finns vackra fresker (vaggmalningar) och en tradgard som jag lange har velat se. Berattar mer hur det gar senare.
Ciao.
Kommentar!

Inga kommentarer: